امید بی امید ح عشق همش کشکه اخرش دیس لاو

امید بی امید ح عشق همش کشکه اخرش دیس لاو

لطفا 1 دقیقه سکوت به حرمت قلبی که دفن شد
امید بی امید ح عشق همش کشکه اخرش دیس لاو

امید بی امید ح عشق همش کشکه اخرش دیس لاو

لطفا 1 دقیقه سکوت به حرمت قلبی که دفن شد

درباره دستگیر شدن امیر تتلو و شایعه اعدام امیرحسحن مقصودلو و زمان ازادی وی

 امیرحسین مقصودلو ملقب به امیر تتلو متولد۳۰ شهریور ۱۳۶۲ در  تهران ...................

  


واسه شرح کامل به ادامه مطلب بروید


سرانجام امیر تتلوبا قرار دادن وسیقه و تعهد دادن آزاد شد

 امیرحسین مقصودلو ملقب به امیر تتلو متولد۳۰ شهریور ۱۳۶۲ در  تهران ، از خوانندگان ریتم و بلوز است که در سبک ریتم و بلوز هم شناخته شده است. وی در سال ۱۳۸۵ آغاز به کار نمود و با وبلاگی که دوست نزدیک او (امین دانکر) ایجاد کرده بود به انتشار اثرهای وی می‌پرداخت اندک اندک نامی در میان خوانندگان جوان آن روزها پیداکرد. تتلو آلبوم جدید خود را با نام «زیرِ همکف» در سال ۲۰۱۲ منتشر کرد.

نحوه و دلیل دستگیری تتلو را در ادامه مطلب بخوانید…

با افزایش تعداد خوانندگان رپ و بی‌توجهی این افراد به مضامین اخلاقی و فرهنگی، شاهد گسترش کاربرد الفاظ رکیک و مستهجن به صورت ریتمیک در سطح جامعه هستیم.به گزارش خبرنگار «تابناک» در روزهای اخیر، ابتذال بیش از حد شماری از خوانندگان رپ که با برگزاری کنسرت‌های مستهجن که حتی نشریات زرد نیز اقدام آنها را بی‌شرمانه خوانده و خواستار برخورد با خوانندگان و عوامل این نمایش وقیح شده‌اند، موجب نوعی آشفتگی در فضای فرهنگی کشور شده است.

در همین زمینه با افزایش اعتراضات نسبت به کنسرت مبتذل «ا ـ م»، معروف به «تتلو»، و نیز توهین ها و هتاکی هایی که وی در ترانه های خود انجام داده است وی پس از بازگشت به ایران بازداشت شد. این در حالی است که چندی پیش از این نیز شایعاتی درباره دستگیری این خواننده رپ منتشر شده بود که بعدها تکذیب شد اما این بار بنا بر اظهارات منابع آگاه وی در بازگشت به ایران دستگیر و روانه زندان شده است.

گفتنی است، در کنار رپ‌خوان‌هایی که با استفاده از الفاظ رکیک و مستهجن و با در هم شکستن فرهنگ جامعه درصدد جذب مخاطب هستند، شماری از گروه‌ها و خوانندگان رپ با استفاده از این قالب جدید و در چهارچوب‌های فرهنگی کشورمان به اظهارنظر در مسائل اجتماعی می‌پردازند که از آن جمله می‌توان به همدردی برخی گروه‌ها با داغ‌دیدگان حادثه بم اشاره نمود، اما از سوی دیگر نیز برخی از افراد با الگوبرداری نادرست از فرهنگ غربی و زیر پا نهادن مبانی و اصول ملی، نوعی هتاکی و دریدگی فرهنگی و جمعی را تبلیغ می‌کنند که پیامدهای ناخوشایندی به همراه داشته است.

همچنین باید خاطرنشان کرد که بنا بر اظهارات برخی منابع خبری، با توجه به نفوذ روز‌افزون رپ‌خوان‌های منفی و تحت‌الشعاع قرار گرفتن افراد و گرو‌‌های مثبتی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، اقدامات گسترده‌ای برای دستگیری رپرهای مستهجن در آینده نزدیک رخ خواهد داد.





در مورد شایعه اعدام امیر تتلو  تمامی سایت ها و خبر گذاری های معتبر داخل کشور صحت این موضوع را رد کردن و تنها چند خبرگذاری خارج کشور از جمله  bbc  برای ایجاد هرج و مرج در جامعه از این اتفاق سواستفاده کردن 


به گذارش تابناک وی به زودی با قرار دادن وسیقه سنگین و تعهد آزاد میشود

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.